راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ، سیگما آلدریچ یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی است. این شرکت به تولید محصولات متنوعی از قبیل ترکیبات شیمیایی، مواد آزمایشگاهی، مواد شیمیایی تخصصی، استانداردهای مرجع، مواد مصرفی آزمایشگاهی، و تجهیزات آزمایشگاهی مشغول است. محصولات سیگما آلدریچ در زمینه‌های مختلفی از جمله علمی، پزشکی، صنایع غذایی، الکترونیک، و صنایع دیگر استفاده می‌شوند. این مواد شیمیایی به عنوان مواد اولیه یا مکمل در فرآیندهای تولید، آزمایشات علمی، تحقیقات و کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان می باشد که در بین محققین و دانشمندان و… از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ بیان می کند که دو شرکت sigma و Aldrich در زمانی با یکدیگر ادغام شدند. پس از مدتی از فعالیت های دو شرکت، هر دو پی بردند که محصولات شیمیایی آنها مکمل یکدیگر هستند. در نهایت، ادغام دو شرکت سیگما و آلدریچ شکل گرفت که بعدها توسط شرکت مواد شیمیایی مرک آلمان خریداری شد. تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ با توجه به کسب منابع بیشتر و گسترش تولیدات شیمیایی، موفقیت هایی در رشد اقتصادی کسب کرد. در سال 1980 جهت توسعه بین المللی، شرکت های تابعه شامل فرانسه، بلژیک، ژاپن، ایتالیا، هلند و اسپانیا افتتاح شدند. در تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ آمده است که در سالیان بعد، این شرکت قوی تر و گسترده تر گردید.

یکی از دلایل خریداری شرکت سیگما آلدریچ توسط شرکت مواد شیمیایی مرک آلمان گسترگی این کمپانی بود. دلیل این موضوع نیز افتتاح شرکت های Biomakor در سال 1986، و Fluka در سال 1989 در Switzerland بود.

در سال 1990 حضور شرکت سیگما آلدریچ در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد و تعداد دفاتر شرکت به 20 مورد رسید. پس از ایجاد شرکت تابعه در اسکاندیناوی، نمایندگی کمپانی سیگما آلدریچ افزایش پیدا کرد که شامل موارد زیر است:

  • سوئد
  • نروژ
  • فنلاند
  • دانمارک

تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

تاریخچه توسعه کمپانی سیگما آلدریچ

در تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ، در سال های بعد نمایندگی های زیادی از کشورهای جهان به این شرکت پیوستند. شرکت های تابعه در لهستان، جمهوری چک، مجارستان و روسیه موجب افزایش بازار جدید این کمپانی شدند.به دلیل حضور گسترده کمپانی سیگما آلدریچ در جهان، این شرکت به نام CALPA نیز شناخته شده است. تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

CALPA اسم مخففی برای شناسایی کشورهای کانادا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین است. دفاتر و انبارهای توزیع محصولات شیمیایی این شرکت، پس از افتتاح در استرالیا، شامل کشورهای زیر نیز می باشد: تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

  • هند
  • کره جنوبی
  • سنگاپور
  • مالزی
  • کانادا
  • مکزیک
  • برزیل
  • آرژانتین

با توجه به تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ، قابلیت های آنالیتیکی و کروماتوگرافی در سال های 1993 و 1997 اضافه گردید. دو شرکت Supelco و Riedel de haen موجب اضافه کردن این قابلیت ها به شرکت سیگما آلدریچ شدند. این شرکت استراتژی خود را با افزایش نمایندگی ها در سرتاسر جهان ادامه داد و دستاورد های بیشتری را کسب نمود.

پرکاربردترین محصولات کمپانی سیگما آلدریچ

پرکاربردترین محصولات کمپانی سیگما آلدریچ عبارتند از:

  1. مواد شیمیایی آلی و غیرآلی: شامل ترکیبات مختلفی همچون اسیدها، بازها، ترکیبات آلی، و مواد شیمیایی دیگر که در تحقیقات علمی و فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. مواد آزمایشگاهی: شامل محلول‌ها، پودرها، استانداردها، و تجهیزات مختلف آزمایشگاهی که در آزمایشات علمی، تحقیقات، و تولید محصولات دیگر استفاده می‌شوند.
  3. مواد شیمیایی تخصصی: شامل ترکیبات و موادی با خواص خاص که برای کاربردهای خاص مانند صنایع پزشکی، فارماسیوتیکال، الکترونیکی، و فناوری استفاده می‌شوند.
  4. مواد مصرفی آزمایشگاهی: شامل محلول‌های آماده، حلال‌ها، فیلترها، پیپت‌ها، و تجهیزات مختلف دیگری که برای انجام آزمایشات و تحقیقات در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند.

این محصولات به عنوان پرکاربردترین محصولات کمپانی سیگما آلدریچ مشهورند و در صنایع مختلفی از جمله علمی، صنعتی، پزشکی، و فناوری مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. 

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

پرکاربردترین محصولات تخصصی کمپانی سیگما آلدریچ

پرکاربردترین محصولات تخصصی کمپانی سیگما آلدریچ شامل: تاریخچه کمپانی سیگما آلدریچ

  • مواد مخصوص تحقیقات بیولوژیکی: مانند محیط‌های کشت سلولی، مواد کمکی برای رشد سلول‌ها، روش‌های تخصصی استخراج DNA و RNA، و مواد شیمیایی برای آزمایش‌های ایمنی.
  • مواد تخصصی در فناوری نانو: شامل نانوذرات، مواد نانوکریستالی، و مواد شیمیایی برای ساخت نانوساختارها و نانومواد.
  • مواد شیمیایی تخصصی در صنایع الکترونیک و فناوری: شامل مواد نیمه‌رسانا، مواد نانوالکتریکی، مواد حفاظتی برای الکترونیک، و مواد برای ساخت قطعات الکترونیکی پیشرفته.
  • مواد شیمیایی تخصصی در صنایع پزشکی و داروسازی: از جمله مواد بیولوژیکی، مواد شیمیایی برای سنتز داروها، و مواد تحقیقاتی برای کاربردهای پزشکی.

این محصولات تخصصی برای صنایع مختلفی از جمله بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، الکترونیک، داروسازی، و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نقش مهمی در تحقیقات و توسعه فناوری‌های پیشرفته دارند.

تاریخچه کمپانی سیگما

تاریخچه کمپانی آلدریچ

فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی است. همچنین نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ  می باشد. این شرکت در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه  محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. لیست هجده مواد شیمیایی مرک آلمان

از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم. جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت مواد شیمیایی سیگما آلدریچ میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

Visits: 1